Barba non facit philosophum /P-K

Jag måste faktiskt hålla med dig Petrus, Manuel är en riktigt hycklare. Hans intelligensbefriade inlägg har inte alls varit fyllda med passion eller sprakar av passion. Snarare raka motsatsen jag ser bara text om anarki och revolution som är bland det mest icke-romantiska jag kan tänka mig. Så den så kallade señor Manuel är tydligen en lögnare trots allt trots sina påståenden om efterlängtade sensuella texter.

Som filosofen Plutarkos en gång sa: "Barba non facit philosophum" - Det är inte skägget som gör filosofen


                                                                                                                                        ^-----Inte nödvändigtvis filosof

Kommentarer
Postat av: sofia

ha ha ni är ju jätteroliga

2010-01-05 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0