David Gahan talar ut av Petrus

Kolon citat Depeche mode:
 
"Your own personal jesus. Someone to hear your prayers. Someone who cares. Your own personal jesus. Someone to hear your prayers. Someone whos there".

Jag ska berätta för dig Pekka Kenny att jag inte är din personliga Jesus. jag vill inte höra dina böner och jag bryr mig verkligen inte. Och jag är verkligen inte här för dig, det ska du fan veta!

Om du inte fattar Pekka så kan jag ta det på finska:

Aion kertoa teille, että Pekka Kenny ei ole sinun henkilökohtainen Jeesus. En halua kuulla rukoukset, ja olen varovainen ei oikeastaan. Ja en todellakaan ole täällä sinua varten, te tiedätte, hemmetti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0