Depression /P-K

Nu får det vara nog med Petrus arroganta kommentarer om min och Manuels livstil. Han borde förstå att du faktiskt gör folk deprimerade och ledsna. Jag känner ur jag tar ett steg närmare mörkret i den eviga cirkeln. Därför vill jag dela med mig av en dikt om hur jag känner mig när jag får höra sådana elaka kommentarer från min så kallade väns mun.

Kniven ligger på bordet och lockar,
medans viljan att leva kvar slocknar.
Ingen har någonsin brytt sig,
alla har bara orkat lägga ner sin energi
på att hata mig.
Du tog kärleken och försvann,
gråten och hatet vann.


Kommentarer
Postat av: Morgan

petrus nu säger jag åt dig på skarpen!!!. sluta mobba manuel och pekka vad har dom gjort dig.

2008-11-19 @ 10:59:06
URL: http://klivurekorrhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0