rebus från mars/ av Petrus

Går det inte med våld så pröva med mer våld sa en viss vis person. Detta är en bloggkamp som bara en av oss kan vinna och det kommer bli jag, Petrus. Jag ska bedriva en bloggrevolution som aldrig tidigare beskådas. Och för att ta en tidig ledning så tänker jag trash - talka mina motståndare: Jag skulle vilja beskriva Pekka som Willson från filmen "Cast Away".  Man pratar och pratar men fan får man aldrig något svar. Fyyyy fan. Peve me frutoleinen, fattar du vad jag säger nu finnjävel!!! Och Manuel, vad ska man säga. Tror han kan allt, han rättar jämt folk och när man tror att man har gjort något bra så är han snabbt framme och trycker ner en på jorden igen. Fy fan². Må han brinna i helvetet.


En konversation jag och Manuel hade på geo .1.



Manuel: fuck you!!!               

Jag: you fuck you !!!!!!!!!

.1. förkortning av geografi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0