Svar till Petrus

Ser att du gett mig en lite frågeställning... Ska svara så sanningsenligt som möjligt.

1. Självklart, man ska inte undvika sanningen.

2. Nej. Lever redan det livet.

3. Helt klart, ignoranta människor borde avrättas offentligt(Se: P-K)

4. Är detr något fel? Tycker jag gör mig väldigt förtjänt av det.

5. Sjävlklart, eftersom mina råd och förväntningar alltid är grundade i något så kräver jag att människor i min omgivning motsvarar de förväntnignarna-

6. Ja? Jag vill ju bli framgångsrik. Jag menar... Vem har inte haft en passionerad natt med en lärare för att höja ett betyg lite grann?

7. Inte någonstans. Jag är en älskande varelse. Jag lever för kärleken och är mycket känslig.

8. Okej, lite  självinsikt måste jag ha... Jag förstår att jag ibland kan uppfattas som lite dryg men det beror på att de flesta är så jävla dumma i huvet. Någon måste ju upprätthålla någon sorts standard i vårat förfallande, kärlekslösa samhälle.

6 st "ja"... Enligt testet borde jag söka hjälp. Är det inte bara så att mina förväntningar är normalt ställda medan de flesta har låga förväntningar och presterar därefter? Sikta högt mina vänner, det är enda sättet att klara sig.

Och glöm inte att älska, passionerat och innerligt.

Over and out, Señor Manuel

Kommentarer
Postat av: morgan

jag har inte haft passionerad natt med en lärare

2008-11-21 @ 16:49:09
URL: http://klivurekorrhjulet.blogg.se/
Postat av: Manuel

Då har du missat nåt käre Morgan

2008-11-21 @ 19:46:27
URL: http://klivurekorrhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0