Insane in the brain, av Petrus

 

 

 

Vi lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hyser stark motvilja mot folk som skriver nitton utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Jag och Manuela lever i alla fall. Finnjäveln Pekka har "TYVÄRR" fått hembud och lämnat oss på självaste julafton. Nog om Pekka han har fått den uppmärksamheten han var ute efter nu.

 

"Jag har gått en kurs i kroki men det struntar du i jag får ändå aldrig se dig naken. Jag har staffli och jag har kol och jag har nerver av stål men du bryr dig inte om den saken."

 

Ett stycke låttext från helvetes inre vrår som Manuela bankat in i mitt huvud. Imorgon i skolan ska ett visst rostigt järnrör bankas in i hans huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0